Tuesday, January 03, 2012

Contest Sugarscarf


Salam semua.

Apa khabar tahun baru nih.
Semoga azam tahun 2011 kita semua telah tercapai 

Masuk tahun baru nih
apa azam korang? 

Azam kiter banyakkkkk sangat
tak tercapai dek akalmu bak kata elyana
eheh

ok lah 
awal-awal tahun nih 
dah masuk contest

ingat tak hari tuh saya ada masuk contest? 
menang saguhati
ok apa kan

kali nih saya masuk contest sugarscarf pulak
mana lah tahu dapat menang scarf hihiih 
korang vote la saya
senang aja memula tekan LIKE 
di page nih

kemudian
copy link nih

senang kan
tekan tekan mouse dah siap
hihi


doakan saya menang shawl sugarscarf eh
amin
ehehe

okeh lah 
by the way 
jangan lupa singgah ke blogshop saya yer
banyak tudung baru

jom klik sini
Shawl Roses (New Update)

2 orang jalan-jalan di blog:

Nurul Says said...

cantik dari tudung ke baju..

norhanas said...

tq aima. baju sudah sendat ooowhh. huhu maka kurusss kering

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...